Forum www.wsowl.fora.pl Strona Główna
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Nietolerancja laktozy - odwołanie
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.wsowl.fora.pl Strona Główna -> :: Badania lekarskie i psychologiczne

Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafał09



Dołączył: 09 Cze 2017
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3


PostWysłany: Śro 15:24, 14 Mar 2018    Temat postu: Nietolerancja laktozy - odwołanie

Witam, już moja historia jest opisana w którymś temacie na forum. Zakładam nowy wątek, niby dotyczy odwołania, ale sprawa jest na tyle skomplikowana i zależy mi na jak najszybszym odzewie.

Po krótce - w 2014 roku dostałem kategorię N i D (kolejno do zawodowej i czynnej), za paragraf 43 punkt 15 - zmiany czynnosciowe lub organiczne jelita cienkiego uposledzające ustrój, po prostu mialem nietolerancje laktozy. W Sierpniu zeszłego roku pisałem do WKU o skierowanie na komisje do sluzby czynnej, odwolalem sie. mialem zaswiadczenie od lekarza ze juz wszystko jest spoko, PRZESZŁO! Mam do czynnej A (wpisali mi tylko nietolerancje laktozy w wywiadzie i bez paragrafu i punktu bo jest juz wszystko ok).

W tym roku stawałem do służby zawodowej, w wywiadzie mówiłem, że jestem zdrowy (w końcu pół roku temu "anulowali" mi poprzednią chorobę która z miejsca daje D i N). Wszystko okej, obiegówka oddana, przychodzi do mnie list i... kategoria N!

Ten sam paragraf i punkt co 4 lata temu. Trochę chore, bo pół roku temu przeszło a teraz nagle nie, dodam jeszcze, że nawet nie kierowali mnie do lekarza gastrologa. Skoro już uwzieli się na to, to mogli wyslac mnie do gastrologa, czego nie zrobili. Co jest dla mnie juz bardzo dziwne.

Do sedna - chcę napisać odwołanie. Napisałbym sam, nie ma problemu. Tylko po głębszym namyśle doszedłem do wniosku, że muszę to odpowiednio napisać, bo jak napisze coś źle, to jeszcze mi zmienią znowu z A na D co już będzie totalną kaplicą. Lekarz z CWKL pół roku temu powiedzial, ze zwykle zaswiadczenie od lekarza specjalisty wystarczy, takowe mam i chcialbym sie na nie powolac. Tylko, prosiłbym o pomoc osobę która już skutecznie się odwołała do CWKL. Nie chcę sobie spieprzyć papierów. Z góry dzięki!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)

 
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
|| Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group || Designed by Port-All.Com ||
Regulamin